אתם עובדים עם לקוחות שונים, חלקם מצליחים לנוע, להתקדם ולהשיג את התוצאות הרצויות להם. חלקם - תקועים! מתחילים בהתלהבות, אך לא מתקדמים אל עבר ההצלחה.
אתם נותנים את המיטב שלכם כאנשי מקצוע, על מנת להניע את הלקוחות שלכם למקום הרצוי להם, ואז אתם מגלים, שאין כל קשר בין מידת ההשקעה שלכם בלקוח, בין הפוטנציאל שלו לבין התוצאות אליהם הוא מגיע (יותר נכון, היעדר התוצאות). אתם מתוסכלים, לעיתים מרגישים אשמים, לא מבינים מה אתם לא עושים נכון, שאתם לא מצליחים להניע את הלקוח הזה?
"למה הם מתחילים בהתלהבות אבל נתקעים ולא מתקדמים לעבר ההצלחה ?"
הלקוח, מצד שני, מתוסכל ומאוכזב! הרי מצא אנשי מקצוע מצויינים כמוכם עם סיפורי הצלחה רבים מאחוריהם: הלקוח מגיע לפגישות שלכם, משלם ממיטב כספו (לעיתים מדובר בניסיון אחרון שלו, כשהוא "על טיפת הדלק" האחרונה, לפני שהוא "מרים ידיים") ובכל זאת אינו מתקדם.
אכזבה נוספת מתווספת לסל האכזבות והכשלונות שהוא נושא על גבו, וכשהמשא כבד - הדרך קשה עוד יותר, לעיתים עד כדי נפילה וקריסה שלו, של העסק שלו .
האם יכול להיות שהפרעת הקשב וריכוז שלו פוגעת בהצלחה שלך ?
מדובר כ-20% מהלקוחות שלכם, אלה הסובלים מהפרעת קשב וריכוז! קשה לזהות חלק מהם, כיוון שלא כולם היפראקטיביים. גם אני נתקלת בכל שבוע בלקוחות חדשים שכאלה. כשאני פוגשת לקוח כזה, אני "שומעת" את הפרעת הקשב שלו ואת הביטויים שלה.
לפעמים, גם הלקוח עצמו לא מעלה בדעתו שיש לו הפרעת קשב וריכוז ובוודאי אינו מודע לכך שההפרעה הזו משפיעה עליו ועל העסק שלו.
כל אחד מכם פוגש לקוחות כאלה בעסק שלו כל הזמן! אבל לקוח מסוג כזה מניעים, להצלחה או לקניה, באופן שונה לחלוטין מהנעת לקוח רגיל.
את זה אני רוצה ללמד אתכם!
אני רוצה ללמד אתכם איך לזהות אם יש ללקוחות שלכם הפרעת קשב וריכוז שמשפיעה על ההצלחה שלהם ובגלל זה גם על ההצלחה שלכם. אתם יכולים להשפיע בקלות על הצלחת הלקוחות שלכם ובהמשך לזה על ההצלחה שלכם אם תכניסו שינויים קטנים במבנה קורס, תכנית ליווי או סדנא.
זה בדיוק מה שקרה לקרן כהן, מנכ"לית קייסי קולג':